Prezentační materiál - vizitka, katalog

09.12.2014 19:33

Vizitka

9.12.

Na dnešní hodině počítačové grafiky jsme dělali práci, která měla ověřit naše pracovní schopnosti v programu Zoner Callisto 5, náplní dnešního úkolu byla vizitka cestovní kanceláře ve tvaru autobusu. Motiv autobusu se na obrázku měl nacházet asi 3x, ale já ho mám jenom dvakrát, protože jsem práci nestihla a nešly mi vyřezávat objekty. Úkol byl časově náročný a celkově tahle práce dala zabrat. Ze začátku jsem pořádně nevěděla jak na to, až potom jsem si to promyslela a nakonec je tu (sice nedodělaný) autobus. :D

Katalog

18.12.

Na dnešní hodině počítačové grafiky jsme měli za úkol vytvořit stránku katalogu cestovní kanceláře. Použít jsme měli minimálně 2 obdélníkové fotografie a jednu velkou hlavní fotografii, průhledný text s neprůhledným ohraničením,... Práce nebyla obtížná a měla jsem ji i rychle hotovou. Práce s programem (Zoner Callisto 5) mi celkem jde.

—————

Zpět


Kontakt

BeneZu


Štítky

Nebyly nalezeny žádné štítky.